[Allegro] Installation Z39.50 als Dienst unter Windows 2003

Allegro Allegro at demogr.mpg.de
Mo Feb 21 11:50:46 CET 2005

Liebe Liste,

Nach der Installation des Z39.50 Servers kann ich leider keinen entsprechenden Dienst erkennen. Einzig der Aufruf auf der Kommandozeile erweckt den Server zum Leben. Wie kann ich denn den Dienst einrichten?

Mit freundlichen Grüßen
Dirk Vieregg

Max-Planck-Institut für demografische Forschung
Max Planck Institute for Demographic Research
Konrad-Zuse-Str. 1, 18057 Rostock - Germany
+49 381 2081-101 (phone)
+49 381 2081-401 (fax)
mailto:vieregg at demogr.mpg.de
http://www.demogr.mpg.de
http://www.demographic-research.org

+++++
This mail has been sent through the MPI for Demographic Research.  Should you receive a mail that is apparently from a MPI user without this text displayed, then the address has most likely been faked.   If you are uncertain about the validity of this message, please check the mail header or ask your system administrator for assistance.